Apple Tablet är spännande och vacker

2009-08-04

Vi spekulerade om en kommande Apple Netbook och vilket utseende och funktioner den kommer ha.

Nu har en bild av Apple Tablet börjat cirkulera. En konsol att läsa och spela musik på, titta på film och spela dataspel. Om den är riktig eller inte är svårt att bedöma men jag tycker den ser rimlig ut:

Det är intressant att se hur de löste vad jag funderade på runt tangentbordet:

"Kommer den ha tangentbord? Ja det tror jag men jag tror också att det blir något annorlunda än den vanliga laptop-designen på netbooks. En Apple Netbook tror jag inte kommer se ut som ovan för Apple MacBook Air."

Läs mer hos 9to5mac.com:

Analyst claims first hand knowledge of Apple gaming, home media center tablet

Fler spännande inlägg om Apple:

Apple marscherar mot Nintendo

Apple Netbook är på väg

iPhone och iPod touch populära spelkonsoler

Apple säger Nej till Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar