Exklusivt Julklappstips - Omega Seamaster

2007-11-30

Själv är jag en Omega man. Mitt val där är Omega Seamaster. Jag köpte min Omega år 2000 tror jag. Numera bär jag inte klocka annat än i formella sammanhang t.ex. bättre middagar. Den stora poängen med att försörja sig med egna nättidningar och bloggar är just att man slipper styras av klockan.

Seamaster Aqua Terra Quartz
Min Omega Seamaster är Seamaster Aqua Terra Quartz:

Omega Seamaster De Ville, 1960
Omega Seamaster De Ville tror jag var den första Omega Seamaster. Den kom oktober 1960:


Foto: Mike Chapman, Creative Commons Attribution-ShareAlike license versions 2.5, 2.0, and 1.0.

Mer om Omega SA
Finns att läsa i Wikipedia: Omega SA. Därifrån kommer också bilderna på Omega Seamaster Quartz Professional och Omega Seamaster De Ville. Fler tips på julklappar har vi många här på bloggen.

En exklusiv klocka i hög kvalitet är något du har glädje av under många år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar