Luftrenare: Uppdaterat material

2009-04-16

En läsare av Pryltrend.com påpekade att länken till Råd & Rön om luftrenare inte längre fungerade och undrade vilket nummer testet var i. Sidan klarade jag inte att hitta hos dem och jag spekulerar att den är helt borttagen. Jag ska höra med Råd & Rön om de har några tips. I samband med att jag följde upp det såg jag att även länken till informationen hos Astma och Allergiförbundet också var trasig.

Bloggpostningen har därför uppdaterats. Länken till Råd & Rön ersattes med en om dammsugare vilket åtminstone är lite jämförbart eftersom det testar mängden partiklar i luften. Till Astma och Allergiförbundet lades flera bra länkar till. Dessutom finns nu länkar till ganska många senare bloggpostningar här på Pryltrend.com om luftrenare.

Läs den uppdaterade bloggpostningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar