Beskrivande text viktig för Rekommenderas i Youtube

2009-09-26

Den här trevliga rekommendationen fick jag i Rekommenderas för dig:

Kanske lite Abba-varning d.v.s. att hit-faktor lutar nedåt ungefär som de sjunger för snabbt.

Hur som helst är frågan varför den här rekommendationen kom därför att titeln har ingen hög relevans t.ex. mot artist vilket jag märkt Youtube väster stor betydelse vid. Orsaken är sannolikt den beskrivande texten:

"I Only Want To Be With You (Romantic Song) Best Version: By Samantha Fox Lyrics: I don't know what it is that makes me love you so I only know I never wanna let you go."

Från: I Only Wanna Be With You - Best Version

Där har vi ett artistnamn Samantha Fox vilket jag ju sökt en del på efter att jag upptäckte hit-faktor via hennes debut:

Samantha Fox - Touch Me (I Want Your Body)

Faktor i Hit-musik

Ska jag ge visdom om förhållanden tror jag sådant handlar mycket om lugn och ro. Man blir helt enkelt för gammal för att ständigt jaga så slår man sig till ro. Sådant som kändes viktigt förr upplevs mindre betydelsefullt än ett lugnt hemmaliv. Det är mycket besvär man direkt slipper i ett långvarigt förhållande.

Det var lite som jag tänkte när jag såg att Jan Guillou riktade in sig på en lugnare karriär när han kom ungefär i min ålder. Man börjar värdera hemmets avkoppling mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar