Starka Varumärken i Kraftfulla Trender

2009-09-30

Nästa vecka (troligare tidigare) ska vi återigen följa starka varumärken bland de kraftfulla trenderna. Exakt vilka har jag inte helt bestämt men det blir ett fåtal och jag matchar dem mot varandra inom ett fåtal områden. Ett motiv (fler finns) för detta är att rikta Pryltrend.com mot värdefulla varumärken.

Vill man vara rolig och kan alla aktörer bra sedan länge kan man göra sådant här legendariskt. Här kommer jag istället göra det läsvärt för den som är intresserad av branscherna och sannolikt väldigt tråkigt för alla andra.

Vad ska vi följa hos dem? Jag funderar på känslornas betydelse inom vissa tekniska tillämpningar. Är detta inte något många saknar? Jag vet en stor aktör som där de står nu i en stor satsning på personalisering behöver börja värdera detta som faktor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar