Cascada - Love Again

2009-10-26

Jag gillade lyriken och filmklippet till Love Again. Ytterst passande med flera starka trender liksom min "nuhet".

Rätt företag älskar jag alltid och har dom lite av ovan är jag där jag är nu i livet mycket villig att bli monogam och ge all min tid.

Utvecklande att göra något nytt med färska intryck. Värdet jag kan ge inom allt möjligt är stort. Jag kan så mycket och ser möjligheterna.

Rätt företag kommer jag ändå älska av och till även om vi inte blir monogama. Alla företag som bidrar konstruktivt till samhället förtjänar av och till ett tips om får en idé de kan ha nytta av. Eller oftare om det är bra för mina läsare att lyfta fram värden från produkter och tjänster dom har missat.

Det är inte så himla många företag jag kan säga både ger sådant bidrag och som jag följer aktivt. 10 kanske men av dom är det självklart ett fåtal aktuella för närmare relationer. Med dessa fåtal finns så mycket roligt man kan göra kring nya produkter och tjänster med lite resurser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar