2 Unlimited - Twilight Zone

2010-01-30

I musiken videon med 2 Unlimited till Twilight Zone såg jag att man använt vad jag i min metodik för reklam och marknadsföring kallat absconditus:

Absconditus införs för det delvis dolda

Notera det på ansiktena särskilt i början:

Det är givetvis givet lyriken passande t.ex. illustrerat med följande vers:

"A: This is the twilight zone
And you're not on your own
We take you to the twilight zone
It is the twilight zone
You better shake your bones
And come on down the twilight zone"

Från: Twilight Zone (lyrics)

Däremot tycker jag inte att videon är särskilt bra gjord. Även om fler faktorer finns som jag inte diskuterar därför att jag inte söker göra en analys här utan endast dokumentera absconditus samspelar de dåligt med varandra och andra viktigare faktorer saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar