Frysta sensuellt goda frukter och bär prisvärt handlade på Hemköp

2010-01-29

Här har vi dagens samling av smaskiga frukter och bär jag har införskaffat inför fredagen. Jag var så enormt sugen på röda jordgubbar när jag vaknade i morse. Dessbättre hade jag både en förpackning jordgubbar och härligt törstsläckande mango.

Nu har jag förstärkt även med björnbär - rika på antioxidanter, kostfiber, vitaminer och mineraler - och en blandning av "exotiska" frukter (melon, vindruvor, hallon, ananas och mango):

Särskilt förpackningen med blandade "exotiska" frukter går fint att äta fryst som godis. Jordgubbar som ju är intensivt röda bedömer jag även kan vara lämpliga för försök inom det här området:

Sensationen av att äta med kvinna som tallrik

Om det är aktuellt idag vet jag verkligen inte. Snarast behöver jag arbete. Nöjen är egentligen för dom som saknar ansvar.

Fler tips rörande kost:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar