Följer du entitet uppbyggda av människor en längre tid tenderar du att se dem som människor. Frågor är givetvis om:
1. Detta orsakas av att du följer entiteten.
2. Att det tydliggörs att du betraktar entiteten på detta sätt.
Jag är av flera orsaker, bl.a. med grund i forskning rörande nära liggande områden, att ett är falskt medan två är korrekt. Viktigare rent personligen kan jag se exakt samma fenomen när entiteten är uppbyggd av en person likväl som flera personer.
Den här insikten om man funderar på det ett tag öppnar upp flera intressanta möjligheter. Det är vad man bäst själv reflekterar över och där är följande en sak värt att fundera över för både företag och politiska partier:
1. Vilken kvinna eller man föredrar du?
2. Jag föredrar gulliga kvinnor.
3. Vilket företag gillar du bäst utanför vad som påverkas av faktiskt leverans?
4. Antagligen även om du aldrig direkt reflekterar över det finns likartade egenskaper i tre med ett.
Värdet här ligger givetvis för stora företag. Det ger möjligheter som inte hanteras via befintliga metoder att bygga varumärke och kanske just därför är det mycket starkt.
Även inom internationell politik kan värde finnas för att över en längre tid få av historik spända situationer att gå mot något mer konstruktivt.
Gulliga filmklipp gör dig snällare
Alla hjärtans dag 2010 - Gulliga björnar
Google är alldeles gulligt gult
Teddybjörnar är alldeles gula och bruna
Därför är vykort populära och en gullig leende teddybjörn
Alla hjärtans dag 2010 - Rätt röda dryck
Mer gulligt till Alla hjärtans dag
Tvålar till Alla hjärtans dag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar