Kvinnor i rött är i commotion

2010-02-25

I går bedömde jag att vi nådde commotion för trenden Kvinnor i rött. Commotion hör till de större övergripande faktorer som ligger i den första delen av Hedonimeter ej hörande till perceptio. Ytterst litet är publikt dokumenterad kring det och commotion är vad jag hållit mest för mig själv av allt.

Även om jag knappast lär diskutera allt för mycket rörande commotion är det inte meningsfullt att helt utelämna det i publika fallstudier givet att andra nu är på väg att jaga ifatt det:

Längre artiklar med mer känsla blir virala

Även om tillämpningen där är ganska trivial lär den ha räckt för att sätta dem på rätt väg. Här låg ju samarbetet "mellan" The New York Times och University of Pennsylvania vilket för mig ganska tydligt pekar på vilken entitet som gav inspirationen till den studien och dom har alla förutsättningar att snabbt gå vidare med det. Självklart är det för det bästa men jag fann viss tillfredsställelse som det var innan när commotion var unik för min metodik eller som jag uttryckte min upplevelse:

Lätt surt irriterad med en angenäm känsla av inom vissa områden god förmåga med runt allt övrigt en generell upplevelse av att vara road.

Ändå även om inget värdet finns för mig i en så pass grundläggande studie har jag ju fått enormt värde i övrigt från annat.

Nu kommer jag avsluta dokumentationen av kvinnor i rött på Pryltrend avseende vad jag planerar att publicera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar