The Doors i "When you're strange"

2010-07-25

I förberedelse inför besöket av When you're strange beslutade jag mig för att uthärda hela The End i en av dess längre versioner. Den är absolut inte dålig men vad som bäst upplevs som filmmusik så att något annat händer också.

För säkerhetsskull tog jag 18.15 köpet om ett gäng 80-åriga representanter för någon otäck subkultur centrerad runt peace, love and understanding kommer. Det hade kunnat vara otäck att bli utsatt för det vilket om något visar att det inte är universella begrepp utan relativa till åldern på subjekten.

Sallongen är Royal 3 vilket är en ok sallong. Hög och smal om jag tänkte rätt. Om inte är den ganska platt och jag köpte i så fall på fel sida men jag tvivlar på det och oavsett det räknar jag kallt med att om så kan jag byta plats och att kanske två eller tre personer totalt kommer.

Två mer lättsamma alternativ med The Doors:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar