S:t Bernhards Valpar i filmklipp med musik

2010-09-12

Jag får erkänna att jag är svag för gulliga hundvalpar. Dessutom menar jag att hundar är ett viktigt modelldjur för vissa aspekter av människans språk relaterade till flockbeteende där jag tror mer på hundar än apor därför att apor tillför en massa irrelevant utanför vad jag är intresserad av och det gör saker bara mer komplicerade.

Tidigare inlägg med hundar:

Flock med japansk spets uppträder på cirkus
Furby bevisar att Shih Tzu är gulligast
Indisk spets är en gullig hund
Blodhund matar sina valpar
Boxervalp skallmarkerar röd leksak
Newfoundlandshunden Gander försvarade Hong Kong under Andra världskriget
Shih Tzu nyser, kliar och sträcker sig på kommande
Sverige förtjänar en patriotisk lag om husdjur
Bo motionerar och bevakar President Obama
Shih Tzu förgulligar pit bull terrier
Canaan Dog är en israelisk hund
Maremmano abruzzese vaktar italienska fårhjordar
Pit bull terrier har stora muskler men är som andra terriers i psyke
President Obamas hund Bo arbetar patriotiskt för världens bästa
Shih tzu otäck mot greyhound
Shih tzu och boxer skäller på varandra
Gullig Shih tzu valp skäller på allt
Ökat kulturellt utbyte med Indien ger Indisk spets
Kostnadseffektivt införande av ny genetik bland vargarna
Trött blodhund
Fångar bör ha en schäfer som sällskapsdjur
Fallstudier: Gulliga djur
Ännu fler gulliga djur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar