Stereotyper om kvinnor på läsk

2011-04-29

Jag ska inte påstå att jag tror att produkten nödvändigtvis är ineffektiv för yngr> kanske 10 - 14 år. Produkten delar hylla med energidryckerna snarare än läskedryckerna. Jag tittade inte om den innehåll koffein men tvivlar på att det är märkbart i så fall. Däremot innehåller den tillsatta vitaminer och troligen mer.

Det är vad som tilltala åldersgruppen. Mycket möjligt gäller det bilden också. Emellertid gäller också att det i sin tur speglar hur vi allmänt ser på saker och ting där språket samspelar med det. Ett perspektiv för att hur vi skattar ner värden är att vi har åsikter om det mesta utan att ha funderat på det och där de i många fall utan problem predikteras ut från lite för författare aktuella texter,

Jag tycker där att bilden är väldigt olämplig för barn på nivåer få andra leksaker komm i närheten av som vi är vana vid här. Varför ska kvinnan så tillbaka för dom och vilken funktion i den roll hon tagit uppfyller hon. Hon står kvar medan de springer framåt. Nu vi har alla sätt Lilla huset på Präerien och oavsett hur lantligt trevligt det det kan verka får vi konkret mer gjort, fler nya idéer när vi har fler som tror att de kapa utan att att påstås sakna förmåga till det. Och utan det är det Lilla Huset på präerien för attid.

Kvinnorär viktiga och den här typena v bilder är jag verkligen öertygad om påverkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar