Britney Spears - 3

2011-05-06

"Babe, pick a night
To come out and play
If it’s alright
What do you say?"

Men vad hon säger är tycker jag if it is alright. Jag kan ta fel. Vanligast sägs det If it’s alright.

Men när det gäller Britney brukar jag ha rätt. Interferens. Kraftfullt. En del - alla för en del saker jag följt upp - de kan insistera till och med efter man varit uppe och visat det med avbildning mer än att spela det långsamt. Börjar man med långsamt och det inte är repterat så är det givet och de slutar inte att höra rätt någonsin.

Om denna stämmer ska jag dock låta osagt. Jag tog bara en på en henne. De är vanliga. Interferens är starkt därför att det kommer alltid uttrycka mer anpassning mot lyssnaren (se Intensitet på motivation inklusive kommentarer).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar