Skämtteckningar: Kejsarriket föds

2011-05-06

Det är oerhört viktigt att vi inte är rädda för att visa styrka. Utan hugger in på maten när den kommer serverad. Annars svälter vi ihjäl och ingenting bra finns med det.

Ska du äta dig mätt finns föga anledning att inte ta de största bitarna. Och ingenting är smaskigare än att frossa i sig Kina och USA samtidigt. Kryddiga, blodiga och fyllda med näringsämnen. Mums.

Planen är tänkt. Den är beskriven steg för steg. Och motivationen är tecknad för att förklara för amygdala. Bara att hugga in. Kejsare Hans. Inte Kejsare Hans I därför att 10% av resurserna ska jag vända till att säkra upp mig för världen. Jag tänker aldrig dö utan ska skänka av mig under en evighet. En gud. Guden är mer korrekt. Ni ska be till mig. Ni ska offra till mig. Det här känns så rätt. Det här är jag. Ett yrke för mig. Kejsare och Gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar