Televisionens theme music imponerar inte

2015-01-10

Musik och themes har upplever jag blivit så mycket sämre jämfört med när jag var mycket yngre. En genre där åtminstone några skapelser faktiskt förstår området och presterar såväl som lätt lagom komiska men ändå motiverande kombinationer av musik och koncept är dock animationen. American_Dad! har haft flera montage (term de använder antagligen bransch-riktig) jag faktiskt tror bär något av den upplevelse-starka kraften med rimligen moraliskt uppbyggande innehållet teve hade när jag var ung (generationerna ca 1972 - 1976 är ju den bärande inom många viktiga områden i sig indikerande givet tycks det ännu i alla fall mycket höga levererat generationsvärde kontra såväl yngre som äldre generationer och att denna form av information kan ha påverkat är åtminstone inte otroligt och därför värt att pröva givet av mycket att döma fortsatt pågående försämringen kontra the peak för varje ny generation):


American Dad! några gånger. Nedan 4 min och 10 s. Motiverande såväl som kreativt potent prestation av Roger.


Varning på pop-up reklam från inbäddningen. Men aktören brukar normalt inte ge något problematiskt (eller här för mig ens funktionella url).




Lätt spekulativt är American Dad! vad skaparna fortfarande inte är helt uttråkade på eftersom kvaliteten relativt Family guy tycks för växa.


Ta denna teve-serie jag ej sett och givet den defekta kvaliteten (dålig är ej ett riktigt ord när det inte presterats bättre än så här) lär jag aldrig titta på det heller. Då ser jag hellre om en säsong av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar