In the house?

2016-10-01

Sökande något på temat av den power-high vi kan se återkommande i lyrik relaterad kanske mer kulturen av DJ från söktermerna in the house. Med och utan citationstecken föreslog Youtube House of the rising sun. Är man väldigt stor kanske kanske information retrieval inkluderande såväl svar förfrågningar sökningar enskilda starka termer - även när skymmande alla andra ord eller koncept - som mer exakta förfrågningar omöjliga att ge samtidigt. Google's svar var väl inte lika goddag yxskaft om än inte riktigt vad jag önskade - dock mer där att jag kan tänka mig att emotionell valence över sökningen som skriven kan inkludera allt möjligt där detta kanske var relaterat:




Egentligen tyckte jag musiken ovan var en vek prestation. Jag ger den - och det som ukullelle ägare om än ej lärd djupt längre än grunden i ett par tre accord kanbske - 1.5 av 5 i betyg. Som övertygad manlig feminist håller jag i princip med men drar ner lite allmänt för hela genren utan att studerat lyriken: 1.45 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar