Andra bloggar med prylar

2007-12-01
Här är några länkar till andra bloggar om prylar.

Innan jag startade den här bloggen tittade jag över ett hundratal engelska och svenska prylbloggar. Det jag kom fram till var att de alla var väldigt lika varandra.

Att hitta något eget
Jag har därför prövat och skissat olika koncept där jag försöker hitta något eget. Nu börjar jag närma mig det. För att klara det gäller det för mig att överhuvudtaget inte läsa andra prylbloggar. Annars har man i värsta fall en prylblogg lika alla andra utan något som helst värde eller berättigade.

Ni mina kära läsare av Prylar, prylar och mer prylar kan ju dock ha nöje av andra bloggar om prylar. De jag tog med nedan tyckte jag verkade vettigt kompletterande till den här när jag tog mig en liten titt nu.

Bloggar om prylar på svenska
www.roligaprylar.se - Roliga Prylar
www.prylkoll.se - Prylkoll.se
Prylar, saker & ting

Och så några engelska prylbloggar
Gizmodo.com
Ubergizmo.com
Thegadgetblog.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar