Rösta på Årets Julklapp

2007-12-05

Jag satte en enkel röstningsfunktion till höger där du kan rösta på årets julklapp. De tre första alternativen är de jag tror på (i kronor räknat) i just den ordningen:

  1. Nintendo Wii.
  2. iPod Touch.
  3. Något nyttigt.
GPS tog jag bara med därför att Handelns Utredningsinstitut tror på det som årets julklapp. Handelns Utredningsinstitut är de samma som trodde på bakmaskinen :-)

Årets Julklapp från början till slut
Här hittar du alla mina tankar om årets julklapp. Artikeln började jag i god tid före jul och det längst ner är min tidiga grävande journalistik i jakten på att hitta årets julklapp.

Nintendo Wii är hett i jul
Bloggat om Nintendo Wii som årets julklapp:
Blir Nintendo Wii årets julklapp? Nintendo tror på en "vit jul"
Är Nintendo Wii spelkonsolen som både är kul & hälsosam?

iPod Touch
Transformers och Apple iPod Touch blir årets julklapp

Nyttiga julklappar
Sju Tips på Julklappar till Äldre
Blir årets julklapp nyttig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar