Inköpta Prylar

2009-07-14

Pryltrend har fått en ny kategori: Inköpt. Där samlas just de prylar jag köpt till mig själv. Dessa samlas även här för alla som ogillar kategorisidor och vill ha en enkel och snabb överblick.

Webcam: Logitech QuickCam E 3500

Logitech QuickCam E 3500 är en webcam jag köpte för 299 kr att ha till Gmail video chat. Bästa inlägget om den är:

Gmail video chat fungerade med Logitech QuickCam E 3500

Mer att läsa om den finns i:

Checklista inför installation av videochatt

Inköpt "webcam": Logitech QuickCam E 3500

Min Webcam verkar fungera

Skor: Hush puppies

Senaste skorna jag köpte var Hush puppies kända från boken The Tipping Point. Läs mer i:

Inköpta skor: Hush Puppies

Jongleringsbollar

Jongleringsbollar köpte jag för 29 kr:

Jongleringsbollar (3 st 29 kr) fungerade bra

Hur har det gått med min jonglering?

Att lära sig jonglera är utmärkt träning för hjärnan. Det kan du läsa mer om i där flera andra inlägg om jonglering och träning av hjärnan allmänt finns samlat:

Träning av hjärna

Memory: Hello Kitty

För att försöka begripa Hello Kitty köpte jag ett Hello Kitty memory för 58 kr:

Hello Kitty memory inköpt för 58 kr

Det hjälpte faktiskt och fick mig att formulera följande teori om vad som gör Hello Kitty så unikt framgångsrik:

Hemligheten med Hello Kitty

Nintendo: Motion av kropp och hjärna

För att träna hjärna och kropp har jag köpt Nintendo Wii, Nintendo DS lite, Big Brain Academy till både Wii och DS, Wii Fit m.fl. Nintendo-prylar. Läs mer om vad jag köpt till Wii och mitt försök att lära mig teckna i:

Tränar min Intelligens! Inköpta prylar

Dataspelen till Nintendo DS lite kan du läsa om i:

Big Brain Academy för Nintendo DS

Träna din hjärna med Nintendo DS & Brain Age

Övriga inköpta prylar

Fler prylar jag köpt och skrivit om:

Inköpta Prylar

Recension: Chessmaster - The Art of Learning till Nintendo DS

Träna hjärnan med kul filosofiska paradoxer

Första Skotten från Groddboxen

Klassisk Rubiks kub köpt billigt

Ny bloggstol: Gregor från IKEA

Vi får se vad jag köper framöver. Troligen ett nytt dataspel för att träna hjärnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar