Riktig hund och Rowlf the Dog åker skateboard

2009-11-27

Här har vi ett filmklipp från Youtube med Rowlf the Dog en mupp. Jag är inte riktigt säker på vilka som står för kanalen med jag tror att det är Disney. Åtminstone om man följer en länk som ges skickas man vidare dit. När jag sökte på Muppet Studio som kanalen heter hittade jag också denna text:

"The Muppets Studio (formerly Muppets Holding Company) is a limited liability company that is wholly owned by The Walt Disney Company. The subsidary was formed in 2004 after acquiring The Muppets and Bear in the Big Blue House characters from The Jim Henson Company. The company, which is under the management of Disney's consumer products division, manages the use of the Muppet characters and serves as the production house for many Muppet projects."

The Muppets Studio (muppet.wikia.com)

Vidare rekommenderas åtminstone en länk till en sajt med konsumentprodukter från Disney. Slutligen tror jag att filmklippet är filmat på Venice beach. Jag får se till att uppmärksamma Disney här av och till som tack för denna trevliga Youtube-kanalen.

Vad har man i Sverige att göra egentligen? Mörkt, lerigt och kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar