Att snatta från Youtube

2009-12-30

- Efter att ha köpt min MP3-spelare tog det många veckor innan jag vågade använda den. Därefter blev jag snabbt förtappat och 30 december (dagen efter min födelsedag) snattade jag från Youtube för 25 gången. Jag hade dock beslutat mig för att aldrig göra det mer än 30 gånger vilket fick räcka tills jag hade råd att köpa en mobiltelefon där det gick att köpa.

- Jag var alltid väldigt noga med att kontrollera att jag inte stal det sista exemplaret av ett filmklipp utan att det efteråt fanns kvar på Youtube. Om det någon gång försvann hade jag lovat mig själv att erkänna för personalen vad jag hade gjort så att den kunde lämnas tillbaka eller att nya exemplar kunde tillverkas.

Verktyget jag använder för att snatta från Youtube:

Video2mp3.net - free converter

Mer kul på Pryltrend:

En Kvinna i Rött ovanför och under Spelet

Gullig mat förbättrar världen utan jobbiga märkningar

Nationella 1970-talisternas diktatur

Gulliga hundvalpar gör dig glad

Ännu mer kul:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar