Glädjen i att återigen stå upp

2009-12-31

Det är en fantastisk känsla att inse att man rest på sig igen. Faktiskt kom ut ur det starkare trots att jag ännu denna morgon inte trodde att jag just skulle göra det. Och starkare oräknat och oavsett av verktyg och metodik-liknande saker jag plockade upp på vägen, eller för den delen inverkan av KBT-liknande saker (det känns väldigt exklusivt) men allt sådant är eller kommer visa sig väldigt bra för mycket annat. Detta var dock delvis tidens gång, gulliga foton är och var oerhört viktigt liksom flera liknande saker från samma metodik, vissa livsstilsförändringar rörande kost, motion och kosttillskott (mer vitaminer ett tag), och vissa "behov" av mer socialt sällskap.

Insåg det när jag åt middag och ska vi säga kunde "kommunicera" med servitrisen på sätt jag trodde att jag tappat. Sedan är så klart den kinesiska mat man servrar på restauranger här inte direkt det mest hälsosamma. Underbart.

Foto: Tambako the Jaguar Licens: CC by-nd 2.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar