Kul variant på musikvideo

2009-12-10

Här har vi ett till exempel på hur många skapar sin egen musikvideo. Här är det How Do You Do! med Roxette:

Tittar man på den här typen av konst och besläktade kan man av och till konstatera att humor finns på nätet respektive en vilja att uttrycka olika grundläggande mänskliga känslor. Själv är jag på riktigt bra humör. Vintern är annars inte vad jag direkt gillar med allt mörker. Bland annat har nog de här två sakerna bidragit sista tiden:

Helt klart ger Big Brain Academy god effekt

Gulliga vapen för en snällare värld

Men också flera andra saker har haft betydelse. Där tänkte jag lägga på en del andra åtgärder för att förebygga inför att mörkret blir värre. En aning hälsosam stress kanske, mer ljusterapi, någon lagom utmaning och ett rikare socialt liv.

Fast mycket vettigare vore att åka någonstans med mycket sol. Snarast bosätta mig där eftersom det gör så pass stor skillnad för mig. Inte minst med stressen inför vintern redan innan hösten börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar