Ökad Glädje Direkt

2009-12-26

Denna sida är gjord för att direkt öka min och din glädje. För det används en kombination av text, bilder, musik och filmklipp. Får du viss nytta gör du bäst en egen kombination för ännu bättre verkan.

Effekt är omedelbar. Men kanske inte långvarig så upprepa flera gånger...

Red ut vilken mening som är skriven. Både stavfel och ett extra ord kan finnas.

GLADARE väldigt jag Nu blir stark

bärtte humör glädje blir Mitt

Forskning

är Nu jag gladare fantastisk

Redan jag lugn glad och är

Rätt

ännu snart gdalare är Jag

Bra läst!

Det här fotot gör dig glad.
Foto: Edwin Dalorzo Licens: CC by-sa 2.0

Vilken musik som gör en gdal varierar men denna fungerar bra:

göra ännu kommer mig Musiken gladare

GlaDare mer ännu blev nu jag fantastiskt

bra humör är jag nu glädje

foton glada mig dlag gör

Nu LER du!

Foto: Paul Duke
Licens: CC by-sa 2.0

Gulliga djur gör dig GLAD!

Foto: Marchnwe Licens: CC by-nd 2.0

Att göra för ännu större glädje:

1. Motionera.

2. Äta nyttigt.

3. Ge bort något.

Foto: Michael Peligro Licens: CC by-nd 2.0

4. Testa något nytt utan stress eller krav.

5. Kul muppar i Solsken

6. Göra en egen glad-sida för personligt optimerat humör.

Mer glädje på Pryltrend:

Gulliga hundvalpar gör dig Glad
Gulligt för Snällare värld

Det här fotot gör dig glad.
Foto: Edwin Dalorzo Licens: CC by-sa 2.0

Hund som kan säga "I LOVE YOU"
Lär dig kyssas - Instruktionsfilm

Bra läst! Läs en gång till och en medalj för att du gör det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar