Dags att planera för alla groupies

2010-01-25

- Det var 2010 och jag börjat lyssna efter anstormningen av de groupies Aftonbladet hade lovat mig i en krönika:

Nyårslöfte - Att gå från geni till i kulturkretsar omhuldat geni
Alfahannen visar sin förträfflighet för flocken av trånande kvinnor

- Jag räknade med att direkt ge dem kostnadsfri möjlighet att utvecklas konstnärligt under min ömma blick och hjälpande hand genom att på diverse avsomnade ej kritiska bloggar utveckla inlägg efter mitt överlägsna sinnes visioner. Kanske kunde jag ha dem sittande i rader på golvet i vardagsrummet med mini-pc mot varandras ryggar medan jag sitter framför och uttrycker ledande ord på deras väg till lika stora konstnärer...

A11 inlägg om bantning. Se till att det länkar till F7:s inlägg från 5/2-2010. Länka ditt inlägg från din privata blogg och den bantningskatalog du startar efteråt. Gör en konstnärlig mycket tilltalande målning för att illustrera inlägget. Ta fram ett kompletterande komiskt filmklipp med gulliga hundar som driver trafik från Youtube. Gör sedan en skandal som ordnar uppmärksamhet i TV. Där får du tänka själv.

- Om det inte fungerade tänkte jag stämma Aftonbladet för nu investerade jag massor i tid att sitta och skriva dikter för att få de utlovade gratisarbetarna (ursäkta) den utlovade möjligheten att hjälpa andra utvecklas som människor och sprida sin konstnärlighet ut i världen för att göra den vackrare:

Sång till en cigarr
Styrkan en cigarr för män föder
Den manliga kraften av cigarr uttryckt i text

- Idéen att de kunde vara tilltalande villiga på andra sett kände jag var viktigt eftersom deras ökad sensoriska njutelse säkert skulle öka deras konstnärliga prestation. Hade jag kanske inte redan demonstrerat det med min marknadsförings metodik? Tveklöst var det säkert åtminstone för de yngre kvinnorna viktigt och en anpassning av min frukt-metodik kunde säkert vara viktigt för att fylla dem med inspiration:

Sensationen av att äta med kvinna som tallrik (pröva)

Fler komiska inlägg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar