Smaskigt mellanmål - Saftig mango, ProViva Active, Dinkelkex och grönt te

2010-01-26

Ett tilltalande smaskigt mellanmål med saftig mango, härligt gul ProViva Active full med probiotika, vitaminer och mineraler och några dinkelkex. Dessutom avslutar jag med en kopp grönt te.

Nedan har vi riktig kost - det superba - jag lagat och som visar min excellenta talang för all matlagning. Njut särskilt över min mångsidighet och vinnande prestationsförmåga för det instinktivt harmoniska där konst skapas i mötet mellan smak, doft, färg, arrangemang och vid min direkta närvaro Skaparens överlägsna själ...

Ändå är de sensoriska konstverken potent manliga inramade i utsökt blygsamhet. Om jag här kanske är mindre blygsam men desto mer korrekt är det endast för att ingen ska missa möjligheten att sekundärt njuta via inlägg där endast text och bild vida överträffande er egen matlagning. I inläggen framgår min blygsamhet så mycket mer och det adderar underbart till den för er totala skönheten men för mig endast ett ytligt minne...

Caesarsallad med citrusstekt bacon, nötter och saftig sallad med blåmögelost
Middagsomelett med blåmögelost, soltorkade tomater, kapris och salami
Mina brända mandlar blev superba
"Rå" oxfilé med rotfrukter och vitlökssmör
Stekta ägg via poesi sensoriskt förstärkt njutelse
Sake - Masumi Karakuchi Ki-ippon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar