Mer gulligt till Alla hjärtans dag

2010-02-04

Här har vi prylar och godis på Stchkhm, Uppsala, kanske passande till Alla hjärtans dag? Deras kvitto är förövrigt riktigt intressant marknadsföringsmässigt och värt ett eget inlägg längre fram.

Denna del av min expedition i amazonernas labyrinter inledde jag med att köpa en kreativt stimulerande godisklubba. Det för att inte missa något viktigt att dokumentera i studien.

Deras urval av ljus i olika former och färger är enormt. Vad som syns i bilden är endast en liten begränsad del av allt som finns.

Här ges möjligheten att baka något format som ett hjärta. Om jag nu själv bakade, vilket jag sällan gör, hade jag föredragit att forma ett hjärta utan form. Det blir lätt en aning stelt att använda bakformar. Till vänster har vi också choklad formad till hjärtan.

Möjlighet att trycka in ett hjärta i ett rostat bröd. Här om jag önskade det skulle jag gärna ha en form. Det är svårare att skära in i eller ut saker från redan bakade bröd.

Detta kärlekste säljs innehålla hjortron. Jag gissar att det även innehåller hibiskus.

Fler saker inför Alla hjärtans dag

Läs följande inlägg för fler tips om prylar lämpade på Alla hjärtans dag:

Alla hjärtans dag 2010 - Gulliga björnar
Alla hjärtans dag 2010 - Rätt röda dryck
Tvålar till Alla hjärtans dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar