Britney Spears - Womanizer

2010-03-29

Britney Spears hör ju till dem jag av och till brukar dokumentera för ev. framtida riktad fallstudie. Hennes Womanizer upplevde jag hade excellent nuhet i lyriken:

Min vana trogen tar vi och citerar en utvald bit:

"Superstar, where you from, how's it going?
I know you, gotta clue whatcha doing
You can play brand new to all the other chicks out here
But I know what you are, what you are, baby

Look at you, getting more than just a re-up
Baby you, got all the puppets with their strings up
Faking like a good one, but I call 'em like I see 'em
I know what you are, what you are, baby"

Men visst att den personligheten kan vara både kreativa och drivande, och i många roller har det stort värde. Däremot ska i bästa världar ingen lura sig och hoppas på mer än det kommer bli.

Jag skrev ett längre inlägg med en diskussion kring nuheten men istället för den nöjer jag mig med att länka följande inlägg med ett kul filmklipp:

Sur tiger (3/26/2010)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar