Att träna en katt till ninja

2010-01-29

I ett inlägg roade jag mig med ett filmklipp på två småkatter som slogs:

Svartvit katt besegrar större katt och om tigrar och lejon

Dessutom delade jag med mig av min kunskap om lejon, tigrar och tamkatter mer allmänt och gav en ordlista till en del av de mer esoteriska omskrivningar jag kan använda i inlägg som också är dagböcker av överkänslor och/eller händelser.

Här har vi ett till det passande filmklipp:

Vad är då en ninja? En ninja är en tamkatt som lyfts upp en nivå och mer konkret riktat kan bidra till en positiv värld. Den största ninja vi har är BBC News (jag betraktar bara webben).

I Sverige har vi ännu ingen svart ninja men längre fram när de lärt sig mer kanske vi får några stycken. Vi har heller ännu inte behövt ninjan men även om få vill tro det kan det förändras och de kan visa sig vara väldigt viktiga. Svarta ninjor slåss med lejon och vinner när de gör det och det skiljer dem från den vanliga ninjan. Den vanliga ninjan kan skriva om viktiga ämnen men de kan verkligen bara vinna mot hundar och tamkatter. Lejon rår de inte på.

Fler inlägg med tamkatter på Pryltrend:

Katt visar hur en ninja jagar (1/14/2010)
Vad som skiljer tigern från små katterna
Tiger som börjat äta en röd små katt?
Låg gullighet och hög nördhet gör att tigrarna reas ut bland små katterna
Katt som gör hundtricks
Vad gulliga katter kan göra för en bättre värld
Konsten att överraska och roa en katt
Hur man får kattungar att sluta slåss
Talande katter och hundar i mängd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar