Haruhi Suzumiyas melankoli lär oss om livets trivialitet

2010-09-25

Precis som en riktigt tråkig Seinfeild tecknad och den var inte ens särskild kul. Men jag vet inte det roade mig hur slö den var den minut jag investerade att titta på det och det är mycket att det inte var musik.

Ett lika bra råd som något:

"Absolutely not!
They all take them self to serious
And not one of them dorks was even an time traveling alien or even an aspener [Red. Jag antar att hon refererar till skidorten men andra termer kanske låter ungefär lika. /Hans]

Om någon tar sig själva på för stort allvar skaffa någon som är ytterst efectos especiales ett tag så slipper du besväras övrigt vid sidan om dom visuellt överdrivna dragen.

Eller varför inte en dyr tysk bil som ser ut som något helt annat om man vet hur man inte distraheras av den döljande paketeringen som den jag såg idag som delade vissa proportioner och visuellt mönsteravtryck i perceptionen med en manlig kroppsdel. Större är alltid större och desto större det är ju större totalt avtryck i perceptionen precis som först diskuterat för de rekursiva sambanden Uppmärksamhet på fester i en rekursiv modell i perception och som förklarat från ett vandrade perspektiv men mer allmänt är avgränsningen mellan besläktade avtryck ej existerande om än heller ej exakt samma vilket vi vet p.s.s. från att blod alltid är blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar