Pachanga - Loco

2010-09-17

Här har vi ett typiskt exempel på väldigt gul musik och om jag har rätt hur det här förstärker varandra väldigt korrekt är rent av de gula färgerna förstärka.

Sedan får jag erkänna att även om jag nu har en principskiss för en modell från storlek, färg o.s.v., via ögat, in i perceptionen, från perceptionen över till felkorrigering och arbetsminne, kopplat till kreativiteten, via de osmakliga hierarkiska sambanden (där vi människor verkligen ganska ofta är tämligen otrevliga men att både jag och tror jag människor allmänt upplever det är kanske ett positiv förutsättning vi kan bygga vidare på för att undvika alla onödiga krig och småkonflikter) ut till organisationer och populationer gäller det endast via den ena dimensionen där vi biologiskt (men realiserade entropi i information är givetvis lika verklig som i biologiskt funktion realiserad infrastruktur för att tolka sådana avseende påverkan även om vår natur gör det svårt för de flesta att klara att se sådant vilket är varför statistik och informationsanalys är praktiska verktyg) i ögats iris börjar med D1- och D2-receptorerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar